Localització

Cadí Vacances està situat en un paratge d’alta muntanya, a només 150 km de Barcelona, als peus del massís del Pedraforca i a la cara sud de la Serra del Cadí, en el cor de la Vall de Gósol.  A 1.400m és el resort de muntanya més alt de Catalunya. Envoltat de grans cims és el paradís dels excursionistes. Gaudim de blancs paisatges a l’hivern i agradables temperatures a l’estiu.
El càmping es troba a l’entrada sud de Gósol, un dels pobles més bonics del Pirineu català que conserva l’arquitectura tradicional de muntanya i conegut per l’estada del cèlebre pintor Pablo Picasso l’estiu de 1906.

“El poble s’aplega a migdia del Cadí, més o menys al sudoest del Pas dels Gosolans, record de contrabandistes.
    Amb el Cadí a tramuntana, té el Costafreda a ponent, la Serra del Verd i la d’Ensija li tanquen el migdia.  A llevant, com tota catedral, el Pedraforca s’ha tornat geperut en els absis . La Vall de Gósol n’és el claustre.
    Els vells camins per arribar-hi ara són carreteres enquitranades que tanmateix serpentegen.”

Josep Maria Ballarín i Monset

Latitut:42,23067
Longitut: 1,66116

Ver mapa más grande

• Per arribar al càmping, si veniu de Berga, a l’entrada sud de Gósol trobareu una rotonda que té l’escultura d’un segador, gireu a l’esquerra i continueu uns 300 metres. El càmping està ben senyalitzat, es veu des de la carretera.
  • Per arribar al càmping, si veniu de Tuixent, creueu el poble de Gósol i a la sortida trobareu una rotonda amb l’escultura d’un segador, gireu a mà dreta i continueu uns 300 m. El càmping está ben senyalitzat.

La forma més habitual per arribar és el vehicle particular, però també hi ha un servei de transport a la demanda que fa el trajecte entre Guardiola del Berguedà i Gósol

Normés d’ús

Per poder utilitzar el servei s’ha de fer reserva prèvia, trucant o per missatge de WhatsApp al 683 38 82 85. La reserva s’ha de fer almenys amb un dia d’antelació i l’horari d’atenció telefònica és de dilluns a divendres de 8 a 17h i els caps de setmana i festius de 9 a 14h.

Cap persona que no hagi requerit el servei de la manera estipulada no podrà fer-ne ús.

Nota: Cal consultar les tarifes donat que poden no correspondre a les que s’indiquen en el fulletó.

HORARI DEL SERVEI A LA DEMANDA RUTA GÓSOL <-> GUARDIOLA DE BERGUEDÀ (Servei de dilluns a divendres, excepte festius)

HORARI DEL SERVEI A LA DEMANDA RUTA TUIXEN – GÓSOL – SALDES, – VALLCEBRE – GUARDIOLA DE BERGUEDÀ (Servei caps de setmana i festius)